poniedziałek, 9 czerwca 2014

Kolczyki lody +zdjęcia z Wiednia

Kto by pomyślał, że już za 3 tygodnie koniec roku? Osobiście odnoszę wrażenie, że te trzy lata w gimnazjum upłynęły mi tak szybko, jak jeden dzień.. W szkole właściwie jest luz i zamęt jednocześnie. Bo niby lekcje są luźniejsze, materiał przerobiony, ale na ostatnią chwilę poprawia się oceny na jak najlepsze.. ;) Ale to tylko kwestia dni i zacznie się wreszcie wolne! :D Szkoda tylko, że jest tak potwornie gorąco, dosłownie umieram gdy jest więcej niż 15 stopni. ;/ Ale od czego są wiatraczki, zimna woda i lody? W dzisiejszym poście można zobaczyć właśnie takie lody w pucharkach. Ozdobione są dodatkowo rurką. 
W ten weekend ogólnie byłam na wyjeździe z orkiestrą, pojechaliśmy do Wiednia. Głowa praktycznie cały czas mnie pobolewała, zwłaszcza ostatniego dnia, no bo ileż można ciągle jeździć autobusem? Dzisiaj wstałam o 12, już dawno nie pamiętam, żebym tak długo spała, ale to z wyczerpania podróżą. Zwiedziliśmy całkiem sporo różnych rzeczy i muszę przyznać, że Wiedeń to piękne miasto, Warszawa mu nawet do pięt nie dorasta. ;d Zrobiłam od groma zdjęć, i chciałabym niektóre z nich Wam pokazać. ;)

Zdjęcia kolczyków:

 



Zdjęcia z wyjazdu:


(W autokarze była brudna szyba, więc..)









Tu zdj z lunaparku:





Skoro i tak ten post wyszedł mi taki długi, to macie też piosenki, których słuchałam na okrągło w autobusie. ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.