poniedziałek, 30 czerwca 2014

Bransoletka ze słonecznikami

Ohayo! 
Dziś przedstawiam bransoletkę ze słonecznikami. Zrobiona jest z 2 barwionych na żółto wstążek. Zapięcie też jest  z takim motywem roślinnym, oczywiście w kolorze starego złota, dzięki czemu wszystko ładnie się komponuje. Bransoletka praktycznie od razu znalazła swą nabywczynię, z czego bardzo się cieszę. :) Ciekawa jestem, jak gorąco ma być przez całe to lato.. Nie miął nawet tydzień od rozpoczęcia wakacji, a ja już zdążyłam się spalić na słońcu.. :/ Muszę zainwestować w mocniejszy krem z filtrem, ja chcę z powrotem zimę i moją bladą skórę! 




2 komentarze:

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.