poniedziałek, 30 czerwca 2014

Bransoletka ze słonecznikami

Ohayo! 
Dziś przedstawiam bransoletkę ze słonecznikami. Zrobiona jest z 2 barwionych na żółto wstążek. Zapięcie też jest  z takim motywem roślinnym, oczywiście w kolorze starego złota, dzięki czemu wszystko ładnie się komponuje. Bransoletka praktycznie od razu znalazła swą nabywczynię, z czego bardzo się cieszę. :) Ciekawa jestem, jak gorąco ma być przez całe to lato.. Nie miął nawet tydzień od rozpoczęcia wakacji, a ja już zdążyłam się spalić na słońcu.. :/ Muszę zainwestować w mocniejszy krem z filtrem, ja chcę z powrotem zimę i moją bladą skórę! 




2 komentarze:

  1. Te słoneczniki są nalepione na tasiemkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Słoneczniki mają piękny żółty letni kolor.

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.