niedziela, 29 czerwca 2014

Kolczyki koraliki

Chciałam tego posta napisać wczoraj, ale z samego rana zostałam poinformowana, że wyjeżdżamy na cały dzień.. Nie lubię takich sytuacji, wolę dowiadywać się o takich sprawach wcześniej, wtedy mogę inaczej zaplanować sobie dzień, a już nienawidzę, kiedy ktoś planuje cały dzień za mnie.. No ale mniejsza z tym, przejdźmy do tematu posta. Dziś są to kolczyki stworzone dosłownie z resztek, zużyłam ostatnie pary koralików, bo takich pojedynczych woreczków z małą zawartością mam w szufladzie od groma i powoli kończy mi się miejsce na półfabrykaty.. ;p Ale to nawet dobrze, mam przynajmniej powód do odłożenia zakupów na później.. Jak już mam coś zamawiać, to zawsze jest takie "ooo, to też mi się może przydać" "jakie to ładne, kiedyśtam na pewno się wykorzysta" i zawsze rachunek wychodzi większy niż planowałam.. Kolczyki prezentują się całkiem ładnie, są raczej do takich eleganckich stylizacji, aczkolwiek do codziennego ubioru w stonowanych kolorach też będą pasować. ;) Oto jak wyglądają:







1 komentarz:

  1. Skromne, klasyczne i zarazem eleganckie:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Powodzenia w tworzeniu:)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.