czwartek, 29 października 2015

Tattoo choker

...niespodzianka! Ja wciąż żyję ;v Dawno niczego tu nie wstawiałam.. Bo od dłuższego czasu nie mogłam znaleźć pomysłu i czasu na coś nowego. Ale kilka dni temu będąc na zakupach zobaczyłam super glue.. od razu mi się przypomniały zwoje żyłek które kiedyś kupiłam, a w sumie nawet razu nie wykorzystałam. Więc wyposażyłam się w ten klej i wczoraj mając wolny wieczór zaczęłam się bawić z tą żyłką.. splatanie samo w sobie jest proste, ale utrudnia je to, że żyłka sama z siebie się skręca i włazi nie tam gdzie trzeba. :v Żeby było śmieszniej, przy sklejaniu zapięcia pokleiłam wszystko, tylko nie to zapięcie.. xD Ale biurko i telefon doczyszczone, z rąk też jakoś zdarłam ten klej.. Przy drugim podejściu już wyszło tak jak trzeba. :) Robiłam tylko ten bezbarwny, czarny jest ten stary, kupny.. Ale mam w planach zrobić sobie całą armię i czarnych i transparentnych, mieszając je jakoś kolorami. Może za niedługi czas będzie Wam dane to zobaczyć.. ;D




6 komentarzy:

  1. Świetne! Ja nigdy nie mogłam znaleść odpowiednich czarnych -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, tak samo jak Twój blog!
    Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie ;)
    http://bajkakornelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno Cię nie było myślałam że już porzuciłaś blogowanie, a co do tych chokerów nigdy mi się jakoś nie podobały i nie rozumiałam mody na nie te kwieciste były bardziej w moim guście.
    Pozdrawiam :)
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam spore przerwy w pisaniu postów, ogółem ostatnio ciężko mi znaleźć czas na cokolwiek poza nauką, ale stwierdziłam, że nie mogę tak totalnie zaniedbać tego bloga. ;p Moda.. no każdy nosi co tam mu pasuje, ja akurat lubię te żyłki bo są skromne, ale jednak coś na tej ręce jest i nie zawadza o nic przy codziennych czynnościach. :D

      Usuń

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.