środa, 16 października 2013

Birthday box

Heej! Przedstawiam Wam urodzinowe pudełko. :) Zrobiłam je z myślą o mojej koleżance, która wczoraj obchodziła urodziny. Cały urok pudełka tkwi w tym, że po zdjęciu pokrywki rozkłada się ono w takiego jakby "kwiatka" ;) wewnątrz pudełka napisałam różne cytaty oraz życzenia. I oczywiście dorzuciłam mały drobiazg w postaci uśmieszkowych kolczyków. Ogółem cała mini impreza-niespodzianka, jaką zorganizowałyśmy z paroma innymi dziewczynami wyszła ciekawie i była bardzo ciepła atmosfera. :) Przepraszam za słabą jakość ostatniego zdjęcia, ale po aparacie w telefonie nie można spodziewać się zbyt wiele.. ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.