piątek, 16 kwietnia 2021

Ziemia dla ziemniaków! Narzędzia dla artystów!

Digital art jest czymś, w czym zawsze chciałam być dobra. 
Na potrzeby różnych organizacji, w których się udzielam, tworzę różne grafiki, czasem rysuję coś samodzielnie. Ale brak mi profesjonalnych narzędzi, dlatego też zdecydowałam się na wzięcie udziału w konkursie Art InPost 2021. 

W ramach konkursu opracowałam design paczkomatu w tematyce EKO, można podziwiać to bujne, zielone cudo na zdjęciu niżej. :) 
Ważną częścią konkursu są głosy publiczności, dlatego też bardzo proszę o oddawanie głosów na moją pracę na stronie konkursowej: https://artinpost.pl/galeria?s=10856 
Głosowanie trwa do 20 kwietnia do godz 12:00.

Jak zagłosować? 
1. Kliknąć "oddaj głos" 
2. Zalogować się na konto Facebook lub Google 
3. Po zalogowaniu wyświetli się wyszukiwarka projektów - należy wpisać nr mojej pracy: 10856 
4. Ponownie kliknąć "oddaj głos" pod pracą 
I to tyle, po kliknięciu pojawi się komunikat "Zatwierdzono" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.