czwartek, 12 lutego 2015

"Fortuna kołem się toczy" czyli Radosna Lilou

 Dziś pragnę zaprezentować mój najnowszy wyrób, mianowicie bransoletkę. Wykonana została z czarnego, satynowego sznurka, oraz zawieszki Hsi-Hsi. Cytując o samej zawieszce: "To jeden z najbardziej rozpowszechnionych znaków Chin, który zapewnić ma szczęście i powodzenie. Oznacza podwójne szczęście: długowieczność, zdrowie, dobrobyt i radość. Pod pojęciem hsi-hsi każdy może rozumieć swoje dążenia i życzenia. Podarowanie go lub samo pozdrowienie oznacza wyrazy sympatii, przyjaźni i naprawdę szczerych życzeń szczęścia." Osobiście nie wierzę w jego "magiczną moc" ale noszę, bo zacnie wygląda. Ostatnio chyba zbyt prędko pochwaliłam mój telefon, bo jednak był uszkodzony i wyruszył w kolejną (już trzecią) podróż do serwisu. Teraz nie ważne jaki mi odeślą, nie mam więcej siły bawić się w reklamacje.. Nawet pracownik firmy się ze mnie uśmiał, że chyba jakaś pechowa jestem. ^^ Jak widać talizman nie działa. ;p



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.