piątek, 16 maja 2014

Skórzana bransoletka z żabą

Witajcie po ponad trzy-tygodniowej przerwie! 
W tym czasie zrobiłam parę rzeczy, jednak nie mogłam napisać postów, bo nie miałam czym zrobić zdjęć.. Odesłałam telefon do serwisu, myśląc, że wymienią tylko mini jack i odeślą z powrotem, a tu się okazało, że jakaś poważna wada w płycie głównej i do wymiany jest praktycznie wszystko.. (Swoją drogą- obudowę też mogli wymienić, bo na tej mam obity kant.. No ale trudno ;p) I muszę przyznać, że telefon zdecydowanie szybciej chodzi, ciekawe na jak długo.. Wracając do tematu posta, przedstawiam bransoletkę ze skórzanego sznurka. Jako zawieszkę przywiesiłam żabę, które to moja koleżanka tak "lubi".. ;d Wygląda tak:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.