czwartek, 22 maja 2014

Neonowe bransoletki +mini recenzja internetowego sklepu

Witajcie! 
Dziś się Wam pochwalę moim zamówieniem z jednego z internetowych sklepów. Zamówiłam tego całkiem sporo, ponieważ szykuję się na wystawienie swojego "biżuteryjnego kramu" na pikniku w czerwcu, tak więc przydałoby się mieć czym zabłysnąć. ;) Oczywiście od razu zrobiłam dwie bransoletki, te neonowe koraliki nie dawały moim oczom spokoju leżąc tak obok w woreczkach.. :) Osobiście bardziej wolę tą limonkową, chociaż ta różowa też nie jest zła.






Jako taki dodatek/przekładkę w bransoletkach, użyłam czarnych koralików z motywem róży.

A teraz recenzja..
Widniejące na zdjęciach wyżej półfabrykaty i inne rzeczy zamówione są ze sklepu http://beads.pl/. Mają tam bardzo duży wybór rozmaitych półfabrykatów, narzędzi, klejów i co tylko dusza sobie wymarzy. ;) Ceny też nie są jakieś wygórowane. Przesyłka doszła szybko, bezpiecznie i estetycznie opakowana, wszystko zgadza się co do jednej sztuki, rzeczy nie są uszkodzone czy powykrzywiane. Dodatkowo w gratisie dostałam rzemyk pleciony i złote elementy do bransoletki. Jeśli o mnie chodzi, to jestem bardzo zadowolona, szczerze polecam! ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.