środa, 9 kwietnia 2014

Wygrana u Obsesyjnaa

Heej! :) 
Jakiś czas temu zgłosiłam się do rozdania organizowanego przez właścicielkę tego bloga: http://obsesyjnaa.blogspot.com/. Nagrodą była dowolna rzecz ze sklepu http://www.sammydress.com/, ale żeby jej cena nie przekraczała 15$. Oczywiście się zgłosiłam, próbując szczęścia po raz kolejny, bo już wielokrotnie zgłaszałam się w rozdaniach z Sammydress. ;) I jak widać na załączonych obrazkach tym razem mi się pofarciło! ;d Wybrałam sobie tą oto bluzkę. Doszła ona do mnie wczoraj, w małej paczuszcze, i jak na wysyłkę z drugiego końca świata, bo aż z Chin, dotarcie jej do moich drzwi zajęło zaledwie 8 dni roboczych. Jest dokładnie taka, jak w opisie aukcji. Polecam ten sklep. ;)

Tutaj zdjęcia, te dwa dolne są z aukcji, nie robione przeze mnie. ;p




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.