niedziela, 16 marca 2014

Bransoletka ze sznurka

Witajcie :) Ostatnio zrobiłam tą oto bransoletkę. Nie jest jakaś super kreatywna, ale powstała z dwóch powodów: rzemyk, który zawsze nosiłam tak zaplątany mi wyblakł, a tata stwierdził, że blokuje mi dopływ krwi do dłoni. xd Więc chcąc niechcąc musiałam go zdjąć i zrobić coś takiego. W tej bransoletce zastosowałam drugie magnetyczne zapięcie, jakie kiedyś kupiłam. Jest ono całkiem dobre, jednak trudno się zapina, a magnesik nie jest jakiś supermocny. ;p




+
Jakiś czas temu mama mojej koleżanki zaproponowała mi, żebym sprzedawała moje wyroby w jej zakładzie. Oczywiście głupstwem byłoby odrzucić taką propozycję, więc popakowałam część biżuterii w zgrabne opakowanka i przekazałam jej mamie. Już pierwszego dnia część się sprzedała, jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu. :D Poza kolczykami planuję zrobić też kilka bransoletek na sprzedaż. A tak wyglądały niektóre zapakowane kolczyki: ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.