niedziela, 23 marca 2014

Opaska do włosów

Witam! Dziś mam zaszczyt przedstawić moją stokrotkową opaskę, która została wykonana z potrzeby dopełnienia stroju na dzień wiosny. ;) Trudno było mi znaleźć jakiekolwiek czarne kwiatki i odwiedzając już którąś z kolei kwiaciarnię sprzedawczyni powiedziała mi, że nie posiadają czarnych kwiatków, ale może mi takie zwykłe stokrotki pofarbować. Tak więc mój problem został rozwiązany. ;p Opaska na samym początku była taka zwyczajna- niebieska z plastiku. Ale wystarczy trochę wstążki, kwiatki, klej na gorąco i gotowe! ;) Mam nadzieję, że Wam się podoba. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.