wtorek, 11 lutego 2014

Kolczyki gofry + breloczek tościk

Witajcie :)
Z okazji zbliżających się walentynek (ewentualnie "święta murarzy"- walętynki, taki suchar xd) produkuję biżuterię jakoś z nimi związaną. Jak na razie są to kolczyki gofry w kształcie serca polane dżemem truskawkowym oraz breloczek do telefonu tost z dżemem rozsmarowanym w kształt serca. Jakoś nie przepadam za tym świętem, no ale skoro innym ono odpowiada to nie będę psuć im nastrojów. ;d Od wczoraj jestem chora. ;/ Oczy i głowa mnie bolą praktycznie cały czas, mam zatkany nos i uszy, gardło mnie jak na razie nie boli, ale kto wie.. Na domiar złego od przyszłego tygodnia ferie i mało prawdopodobne jest, że do tego czasu wyzdrowieję.. :c Przynajmniej będę mogła robić coś z modeliny, od tego nawet choroba mnie nie oderwie.. ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.