wtorek, 4 lutego 2014

Bransoletka z charmsami

Na wstępie chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom mojego bloga, gdyż nawet jak nie pojawiają się nowe posty to liczba wyświetleń wciąż wzrasta.. Przybywa również obserwatorów, co niezmiernie mnie cieszy. c; W dzisiejszym poście przedstawiam bransoletkę robioną na zamówienie dla mojej koleżanki. Jak widać wybrała wiele zawieszek, ale to dobrze dla mnie, bo miałam co robić ostatnimi czasy. ;) Planuję w najbliższej przyszłości zrobić tutorial, może nawet dwa.. Nie wiem tylko kiedy się za to zabrać. W każdym bądź razie jeden z nich ukaże się jeszcze w lutym, drugi może pod koniec, lub na początku marca.. ;)


A tak wyglądają z bliska niektóre z zawieszek:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.