środa, 9 lipca 2014

Kolczyki lody

Witajcie! :)
Od weekendu to pierwsza wolna chwila, jaką mogę poświęcić na napisanie posta. Do tej pory ciągle było coś do roboty przy porzeczkach.. uroki wakacji. ;p W dzisiejszym poście przedstawiam kolczyki lody. Kiedyś już robiłam podobne, jednak teraz poszłam trochę do przodu i wyglądają bardziej realistycznie, aczkolwiek wciąż pozostawiają wiele do życzenia.. Dlatego też będę ćwiczyć ich kształt dotąd, aż mi się wreszcie spodobają. Ogólnie ten wafelek był bardziej kształtny, ale przy robieniu czerwonej reszty mi się zdeformował.. ;/ Trudno, następnym razem wyjdzie jeszcze lepiej. A oto te kolczyki:

2 komentarze:

  1. Mówisz, że się zdeformował? Polecam Ci zrobić najpierw wafelek, upiec go, a dopiero potem robić gałkę, ja wypróbowałam ten sposób i lody wychodzą świetnie. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, ciekawy pomysł. Przy następnym lepieniu rożków tak zrobię. :)

      Usuń

Wszelkie wulgaryzmy, chamskie, prostackie teksty będą usuwane. Dlatego też wyrażaj swoją opinię (nawet jeśli będzie ona negatywna) w sposób kulturalny. Dziękuję za uwagę.